Eofisim Template

Top navbar

İLETİŞİM +90 212 577 0030

info@eofisim.com.tr

CRM Solution - RBK

CRM Solution - RBK

RBK Detail

Süreç Yönetim Sistemi

Kuruma özel hazırlanmış Dynamics CRM çözümü ile Assistanslık Hizmetleri için
süreç yönetim, iş akışları, raporlama, Word ve Excel ile şablon kullanım, exchange e-posta, sharepoint entegrasyonu

Sağlık konusunda assistanslık hizmeti sağlayan firma, iş süreçlerini Dynamics CRM ile çağrı karşılama, kayıt - kabul, clinik yönlendirme ve takibi, expertiz değerlendirmesi, klinkler ile doküman alış verişi ve faturalama süreçlerini takip edebiliyor. Birbiriyle bağlantılı modüller sayesinde çalışanların verimi artarken, tüm süreçlerin hatasız ve anlık olarak raporlaması yapılabiliyor. Servis, operasyon, finansal işlemler ve ilgili dokümanlara tek uygulama ile erişebiliyor.
E Ofisim Solutions CRM çözümleri, firmanıza özgü sistemleriniz ve süreçlerinizi işiniz büyürken ortaya çıkan yeni ihtiyaçlarınızı değişime uygun şekilde birleştirerek iş yerinizde tüm kontrolü size sağlıyor.

  • Birbiriyle bağlantılı süreçler ve iş akışları
  • Finans, satış, servis ve operasyon için tek yerden yönetim
  • Outlook,Word ve Excel gibi uygulamalara bağlantılı teklif, sipariş ve süreç şablonları.
  • Anlık detaylı raporlama ve grafik sorgulama ile süreç kontrolü
Case1-P1
  • Birbiriyle bağlantılı süreçler ve iş akışları
  • Finans, satış, servis ve operasyon için tek yerden yönetim
  • Outlook,Word ve Excel gibi uygulamalara bağlantılı teklif, sipariş ve süreç şablonları.
  • Anlık detaylı raporlama ve grafik sorgulama ile süreç kontrolü
Case1-P2
  • Birbiriyle bağlantılı süreçler ve iş akışları
  • Finans, satış, servis ve operasyon için tek yerden yönetim
  • Outlook,Word ve Excel gibi uygulamalara bağlantılı teklif, sipariş ve süreç şablonları.
  • Anlık detaylı raporlama ve grafik sorgulama ile süreç kontrolü
Case1-P2
  • Birbiriyle bağlantılı süreçler ve iş akışları
  • Finans, satış, servis ve operasyon için tek yerden yönetim
  • Outlook,Word ve Excel gibi uygulamalara bağlantılı teklif, sipariş ve süreç şablonları.
  • Anlık detaylı raporlama ve grafik sorgulama ile süreç kontrolü
Case1-P2
  • Birbiriyle bağlantılı süreçler ve iş akışları
  • Finans, satış, servis ve operasyon için tek yerden yönetim
  • Outlook,Word ve Excel gibi uygulamalara bağlantılı teklif, sipariş ve süreç şablonları.
  • Anlık detaylı raporlama ve grafik sorgulama ile süreç kontrolü
Case1-P2
  • Birbiriyle bağlantılı süreçler ve iş akışları
  • Finans, satış, servis ve operasyon için tek yerden yönetim
  • Outlook,Word ve Excel gibi uygulamalara bağlantılı teklif, sipariş ve süreç şablonları.
  • Anlık detaylı raporlama ve grafik sorgulama ile süreç kontrolü
Case1-P2
  • Birbiriyle bağlantılı süreçler ve iş akışları
  • Finans, satış, servis ve operasyon için tek yerden yönetim
  • Outlook,Word ve Excel gibi uygulamalara bağlantılı teklif, sipariş ve süreç şablonları.
  • Anlık detaylı raporlama ve grafik sorgulama ile süreç kontrolü
Case1-P2
  • Birbiriyle bağlantılı süreçler ve iş akışları
  • Finans, satış, servis ve operasyon için tek yerden yönetim
  • Outlook,Word ve Excel gibi uygulamalara bağlantılı teklif, sipariş ve süreç şablonları.
  • Anlık detaylı raporlama ve grafik sorgulama ile süreç kontrolü
Case1-P2

Genel Özellikler

İş Süreçleri yönetimi

Hasta kabul, detay bilgi, ekspertiz ve doküman akışı için adım adım yönlendirme ve kontrol

Tüm iletişim ve bilgi bir arada

Gelen ve giden dokümanlar, raporlar, email, telefon görüşmeleri ve standart yazışma şablon dokümanlar

Email ve Telefon entegrasyon

Email ve Telefon entegrasyoni, özel raporlama, detaylı arama, exchange ve sharepoint ile bütünleşik